Перейти до основного вмісту

Публікації учня

Створення публікації учня
На даному етапі я розповідаю учням про те, що існує різні види друкованих видань:
Афіша - реклама, одностороннє листове видання, великоформатне.
Брошура - неперіодичне видання, в м'якій обкладинці, у вигляді скріплених або склеєних аркушів.
Буклет (Booklet) - як правило, багатобарвне видання, віддруковане на одному листі, сфальцьовані будь-яким способом в два і більше згинів (гармошкою, дельтоподібним, з поперечним фальцем і т.д.). Звичайно застосовуються дна методу фальцювання: гармошкою, коли кожен наступний згин направлений у бік, протилежний попередньому, і серветкою - згини направлені в один бік (для рекламних листків, проспектів, путівників). Ось він і буде нас цікавити.

Дайджест - видання, і якому стисло передається зміст самих цікавих публікацій за якийсь період.
Журнал - періодичне друковане видання зброшуровані, що має постійну рубрикацію і містить статті з різних питань життя, природи, науки, літературні твори, ілюстративний та інші матеріали.
Книга один з виду поліграфічної продукції, неперіодичне видання у вигляді зброшурованих паперових листів або зошитів з видрукуваної на них текстової, графічної, ілюстраційні інформацією, обсягом до 48 сторінок, як правило, в твердій палітурці. Може бути і рукописним періодичним виданням.
Обкладинка - паперове ілюстроване або текстове покриття видання, що охороняє його сторінки (блоки) від руйнування і забруднення, містить ряд вихідних відомостей, є також елементи зовнішнього оформлення.
Плакат - чистове видання великого формату і ін
Після знайомства з різними видами публікацій учні вибирають сподобалася їм види публікацій, але найчастіше вчитель рекомендує буклет т.к він несе максимум текстової та графічної інформації у своєму компактному розмірі. Для правильного створення публікації, наводитися її структура з точки зору представлення результатів дослідження:
· Короткий опис проблеми дослідження;
· Які існують точки зору на проблему дослідження;
· Хто займався дослідженням проблеми;
· Які були етапи дослідження;
· Які отримані результати, на що варто звернути увагу;
· Які можна зробити висновки за результатами дослідження. [15]
Припускаючи, що учні знайомі зі створенням публікацій, все ж слід звернути увагу на логічне розташування інформації у буклеті. Як відомо, буклет має дві сторони: зовнішню (на якій знаходитися назва буклету) і внутрішню. Логіка розташування інформації на сторінках вказана на малюнку 1 у додатку 7.1.
Розроблена публікація учня оцінюється за розробленим вчителем критерієм оцінювання публікації (додається CD / sait /, розділ вчителю).
2.2. 5. Електронні таблиці у проектній роботі
На цьому етапі електронні таблиці у проектній роботі можуть бути як інструментом роботи вчителя для розробки дидактичних матеріалів, так і учнів для представлення результатів своїх досліджень.
Розглянуті варіанти використання електронних таблиць в проектної діяльності вчителя та учня представлені у схемі 3 (додаток 9).
Для учнів самий легкий і доступний вибір це створення кросвордів (CD / sait /, вкладка роботи учнів), при розробці проекту проводився контрользнань за допомогою тесту створеного вчителем в MS Excel (CD / sait /, вкладка для вчителя).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Етапи проекту

Етап  Завдання  Діяльність учнів  Діяльність вчителя  1  2  3  4  Починання  Визначення теми, уточнення цілей,  вибір  робочої групи  Уточнюють інформацію, обговорюють завдання Мотивує учнів, пояснює мету проекту, спостерігає  Планування  Аналіз проблеми, визначення джерел інформації, постановка завдань і  вибір критеріїв оцінки результатів, розподіл ролей у команді  Формує завдання, уточнюють  інформацію (джерела), вибирають і обгрунтовують свої критерії успіху  Допомагає в аналізі та синтезі (на прохання), спостерігає  Прийняття рішення  Збір і уточнення інформації, обговорення альтернатив («мозковий штурм»), вибір оптимального варіанту, уточнення планів діяльності  Працюють з інформацією , проводять синтез і аналіз ідей, виконують дослідження  Спостерігає, консультує  Виконання  Виконання проекту  Виконують дослідження і працюють над проектом, оформляють...

Історія методу

Трохи про історію методу проектів.   Метод проектів не є  принципово  новим у світовій практиці.  Він  виник ще на початку нинішнього століття в США. Його називали також методом проблем і пов'язувався він з ідеями гуманістичного напряму у  філософії  та освіті, розробленими  американським   філософом  і педагогом Дж. Дьюї, а також його учнем В. Х. Кілпартиком.

Поняття методу

Поняття «Метод проектів»   За визначенням  проект - це сукупність певних дій, документів, попередніх текстів, задум для створення реального об'єкта, предмета, створення різного роду теоретичного продукту.  Це завжди творча діяльність [12]. Проектний метод у шкільній освіті розглядається як певна альтернатива класно-урочної системи.  Сучасний  проект учня-це дидактичний засіб активізації пізнавальної діяльності, розвитку креативності та одночасно формування певних  особистісних  якостей. Метод проектів -  педагогічна технологія , орієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і придбання нових. Активне включення  школяра  в створення тих чи інших проектів дає йому можливість освоювати нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі [15, с. 11].