Перейти до основного вмісту

Створення сайту проекту


Створення Web-сайту - один з найважливіших модулів програми. На цьому етапі відбувається узагальнення і систематизація матеріалів, зібраних під час роботи над проектом. Можливі різні за формою, призначенням і змістом Web-сайти: Web - сайт проекту і Web-сайт, зроблений учнями.

При створенні Web-сайту проекту слід звернути увагу на те що:
· Будь-сайт складається з електронних сторінок;
· Зв'язок між сторінками здійснюється за допомогою гіперпосилань;
· На сторінках сайтів міститься текстова, графічна інформація, а також засоби навігації.
При створенні сайту необхідно знати мінімум вимог, дотримуючись які, вийти хороший сайт:
▪ ваш сайт повинен містити цікаву нову не переказану інформацію;
▪ у других необхідно створювати привабливий і не складний дизайн, використовувати не яскраві кольори для тексту (від яскравих швидко очі втомляться у відвідувача і він не стане дочитувати ваш текст до кінця), більш складний у навігації сайт заплутає невдалого користувача.
▪ І нарешті останнє не допускайте щоб інформаційний вага вашого сайту перевищував 300 кб, т.к ні якої нормальна людина не буде чекати дуже довго завантаження вашого сайту.
Перейдемо до створення сайту згадаємо, що розташування засобів навігації, тексту і картинок може бути довільною (додаток 8), але структура Web-сайту проекту строго визначена і показана в таблиці 2:
Структура Web-сайту проекту
Таблиця 2
Сторінка Інформація 
Головна Мета та призначення сайту
Основна інформація, представлена ​​на сайті
На кого орієнтовані матеріали сайту
Правила навігації по сайту Відомості про розробника сайту 
Проект Назва проекту Предмет (предмети), клас Основоположний питання Питання навчальної теми
Питання для досліджень і завдання для учнів 
Матеріали викладача Дидактичні матеріали Методичні матеріали(організація Проектної діяльності учнів) 
Розробки учнів Презентації,
Публікації та Розробки в Excel 
Так як весь час приділений на проект практично витрачається на розробку методичних, дидактичних та ін матеріалів то на їх реалізацію доводиться дуже мало часу особливо на розробку Web-сайту, тому доцільно створювати не складні сайти за допомогою програми Конструктор сайтів (додається CD / Конструктор сайтів / установка.exe).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Етапи проекту

Етап  Завдання  Діяльність учнів  Діяльність вчителя  1  2  3  4  Починання  Визначення теми, уточнення цілей,  вибір  робочої групи  Уточнюють інформацію, обговорюють завдання Мотивує учнів, пояснює мету проекту, спостерігає  Планування  Аналіз проблеми, визначення джерел інформації, постановка завдань і  вибір критеріїв оцінки результатів, розподіл ролей у команді  Формує завдання, уточнюють  інформацію (джерела), вибирають і обгрунтовують свої критерії успіху  Допомагає в аналізі та синтезі (на прохання), спостерігає  Прийняття рішення  Збір і уточнення інформації, обговорення альтернатив («мозковий штурм»), вибір оптимального варіанту, уточнення планів діяльності  Працюють з інформацією , проводять синтез і аналіз ідей, виконують дослідження  Спостерігає, консультує  Виконання  Виконання проекту  Виконують дослідження і працюють над проектом, оформляють...

Історія методу

Трохи про історію методу проектів.   Метод проектів не є  принципово  новим у світовій практиці.  Він  виник ще на початку нинішнього століття в США. Його називали також методом проблем і пов'язувався він з ідеями гуманістичного напряму у  філософії  та освіті, розробленими  американським   філософом  і педагогом Дж. Дьюї, а також його учнем В. Х. Кілпартиком.

Поняття методу

Поняття «Метод проектів»   За визначенням  проект - це сукупність певних дій, документів, попередніх текстів, задум для створення реального об'єкта, предмета, створення різного роду теоретичного продукту.  Це завжди творча діяльність [12]. Проектний метод у шкільній освіті розглядається як певна альтернатива класно-урочної системи.  Сучасний  проект учня-це дидактичний засіб активізації пізнавальної діяльності, розвитку креативності та одночасно формування певних  особистісних  якостей. Метод проектів -  педагогічна технологія , орієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і придбання нових. Активне включення  школяра  в створення тих чи інших проектів дає йому можливість освоювати нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі [15, с. 11].