Перейти до основного вмісту

Етапи проекту


Етап Завдання Діяльність учнів Діяльність
вчителя 
Починання Визначення теми, уточнення цілей, вибір робочої групи Уточнюють інформацію, обговорюють завданняМотивує учнів, пояснює мету проекту, спостерігає 
Планування Аналіз проблеми, визначення джерел інформації, постановка завдань і вибіркритеріїв оцінки результатів, розподіл ролей у команді Формує завдання, уточнюють інформацію(джерела), вибирають і обгрунтовують свої критерії успіху Допомагає в аналізі та синтезі (на прохання),
спостерігає 
Прийняття рішення Збір і уточнення інформації, обговорення альтернатив («мозковий штурм»), вибір оптимального варіанту, уточнення планів діяльності Працюють зінформацією, проводять синтез і аналіз ідей, виконують дослідження Спостерігає, консультує 
Виконання Виконання проекту Виконують дослідження і працюють над проектом, оформляють проект Спостерігає, радить (на прохання) 
Оцінкарезультатів Аналіз виконання проекту, досягнутих результатів (успіхів та невдач) і причин цього, аналіз досягнення поставленої мети Беруть участь уколективномусамоаналізі проекту і самооцінці Спостерігає, спрямовує процес аналізу (якщо це необхідно) 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія методу

Трохи про історію методу проектів.   Метод проектів не є  принципово  новим у світовій практиці.  Він  виник ще на початку нинішнього століття в США. Його називали також методом проблем і пов'язувався він з ідеями гуманістичного напряму у  філософії  та освіті, розробленими  американським   філософом  і педагогом Дж. Дьюї, а також його учнем В. Х. Кілпартиком.

Поняття методу

Поняття «Метод проектів»   За визначенням  проект - це сукупність певних дій, документів, попередніх текстів, задум для створення реального об'єкта, предмета, створення різного роду теоретичного продукту.  Це завжди творча діяльність [12]. Проектний метод у шкільній освіті розглядається як певна альтернатива класно-урочної системи.  Сучасний  проект учня-це дидактичний засіб активізації пізнавальної діяльності, розвитку креативності та одночасно формування певних  особистісних  якостей. Метод проектів -  педагогічна технологія , орієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і придбання нових. Активне включення  школяра  в створення тих чи інших проектів дає йому можливість освоювати нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі [15, с. 11].