Етап | Завдання | Діяльність учнів | Діяльність вчителя |
1 | 2 | 3 | 4 |
Починання | Визначення теми, уточнення цілей, вибір робочої групи | Уточнюють інформацію, обговорюють завдання | Мотивує учнів, пояснює мету проекту, спостерігає |
Планування | Аналіз проблеми, визначення джерел інформації, постановка завдань і вибіркритеріїв оцінки результатів, розподіл ролей у команді | Формує завдання, уточнюють інформацію(джерела), вибирають і обгрунтовують свої критерії успіху | Допомагає в аналізі та синтезі (на прохання), спостерігає |
Прийняття рішення | Збір і уточнення інформації, обговорення альтернатив («мозковий штурм»), вибір оптимального варіанту, уточнення планів діяльності | Працюють зінформацією, проводять синтез і аналіз ідей, виконують дослідження | Спостерігає, консультує |
Виконання | Виконання проекту | Виконують дослідження і працюють над проектом, оформляють проект | Спостерігає, радить (на прохання) |
Оцінкарезультатів | Аналіз виконання проекту, досягнутих результатів (успіхів та невдач) і причин цього, аналіз досягнення поставленої мети | Беруть участь уколективномусамоаналізі проекту і самооцінці | Спостерігає, спрямовує процес аналізу (якщо це необхідно) |
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Коментарі
Дописати коментар