Перейти до основного вмісту

Етапи проекту


Етап Завдання Діяльність учнів Діяльність
вчителя 
Починання Визначення теми, уточнення цілей, вибір робочої групи Уточнюють інформацію, обговорюють завданняМотивує учнів, пояснює мету проекту, спостерігає 
Планування Аналіз проблеми, визначення джерел інформації, постановка завдань і вибіркритеріїв оцінки результатів, розподіл ролей у команді Формує завдання, уточнюють інформацію(джерела), вибирають і обгрунтовують свої критерії успіху Допомагає в аналізі та синтезі (на прохання),
спостерігає 
Прийняття рішення Збір і уточнення інформації, обговорення альтернатив («мозковий штурм»), вибір оптимального варіанту, уточнення планів діяльності Працюють зінформацією, проводять синтез і аналіз ідей, виконують дослідження Спостерігає, консультує 
Виконання Виконання проекту Виконують дослідження і працюють над проектом, оформляють проект Спостерігає, радить (на прохання) 
Оцінкарезультатів Аналіз виконання проекту, досягнутих результатів (успіхів та невдач) і причин цього, аналіз досягнення поставленої мети Беруть участь уколективномусамоаналізі проекту і самооцінці Спостерігає, спрямовує процес аналізу (якщо це необхідно) 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Публікації учня

Створення публікації учня На даному етапі я  розповідаю  учням про те, що існує різні види друкованих видань: Афіша  -  реклама , одностороннє листове видання, великоформатне. Брошура  - неперіодичне видання, в м'якій обкладинці, у вигляді скріплених або склеєних аркушів. Буклет (Booklet)  - як правило, багатобарвне видання, віддруковане на одному листі, сфальцьовані будь-яким способом в два і більше згинів (гармошкою, дельтоподібним, з поперечним фальцем і т.д.). Звичайно застосовуються дна методу фальцювання: гармошкою, коли кожен наступний згин направлений у бік, протилежний попередньому, і  серветкою  - згини направлені в один бік (для рекламних листків, проспектів, путівників). Ось він і буде нас цікавити.

Історія методу

Трохи про історію методу проектів.   Метод проектів не є  принципово  новим у світовій практиці.  Він  виник ще на початку нинішнього століття в США. Його називали також методом проблем і пов'язувався він з ідеями гуманістичного напряму у  філософії  та освіті, розробленими  американським   філософом  і педагогом Дж. Дьюї, а також його учнем В. Х. Кілпартиком.

Вимоги до методу

Основні вимоги до використання методу проектів 1.  Наявність значущої в дослідницькому, творчому плані проблеми / задачі,  що вимагає інтегрованого знання, дослідницького пошуку для її рішення (наприклад, дослідження  демографічної  проблеми в різних регіонах світу, створення серії репортажів з різних регіонів країни, інших країн земної кулі по одній проблемі, які розкривають певну тему; проблема впливу кислотних дощів на  навколишнє середовище  чи розміщення різноманітних галузей промисловості в різних регіонах, тощо).