Перейти до основного вмісту

Вітання!!!

Вітаю всіх учасників проекту!!!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Етапи проекту

Етап  Завдання  Діяльність учнів  Діяльність вчителя  1  2  3  4  Починання  Визначення теми, уточнення цілей,  вибір  робочої групи  Уточнюють інформацію, обговорюють завдання Мотивує учнів, пояснює мету проекту, спостерігає  Планування  Аналіз проблеми, визначення джерел інформації, постановка завдань і  вибір критеріїв оцінки результатів, розподіл ролей у команді  Формує завдання, уточнюють  інформацію (джерела), вибирають і обгрунтовують свої критерії успіху  Допомагає в аналізі та синтезі (на прохання), спостерігає  Прийняття рішення  Збір і уточнення інформації, обговорення альтернатив («мозковий штурм»), вибір оптимального варіанту, уточнення планів діяльності  Працюють з інформацією , проводять синтез і аналіз ідей, виконують дослідження  Спостерігає, консультує  Виконання  Виконання проекту  Виконують дослідження і працюють над проектом, оформляють...

Публікації учня

Створення публікації учня На даному етапі я  розповідаю  учням про те, що існує різні види друкованих видань: Афіша  -  реклама , одностороннє листове видання, великоформатне. Брошура  - неперіодичне видання, в м'якій обкладинці, у вигляді скріплених або склеєних аркушів. Буклет (Booklet)  - як правило, багатобарвне видання, віддруковане на одному листі, сфальцьовані будь-яким способом в два і більше згинів (гармошкою, дельтоподібним, з поперечним фальцем і т.д.). Звичайно застосовуються дна методу фальцювання: гармошкою, коли кожен наступний згин направлений у бік, протилежний попередньому, і  серветкою  - згини направлені в один бік (для рекламних листків, проспектів, путівників). Ось він і буде нас цікавити.

Вимоги до методу

Основні вимоги до використання методу проектів 1.  Наявність значущої в дослідницькому, творчому плані проблеми / задачі,  що вимагає інтегрованого знання, дослідницького пошуку для її рішення (наприклад, дослідження  демографічної  проблеми в різних регіонах світу, створення серії репортажів з різних регіонів країни, інших країн земної кулі по одній проблемі, які розкривають певну тему; проблема впливу кислотних дощів на  навколишнє середовище  чи розміщення різноманітних галузей промисловості в різних регіонах, тощо).